Dodawanie/modyfikacja budynków/sal – USOS/SRS
Zgłoszenie nowych budynków oraz sal lub ich zmian do bazy USOS, powinno zawierać kompletne i jednoznaczne informacje, dotyczące zgłaszanych obiektów i ich charakteru:
- Nazwa jednostki organizacyjnej UW
- Numer i nazwa budynku*
- Numer i nazwa sali*
- Miejsce umiejscowienia sali w budynku – w celu ułatwienia znalezienia przestrzeni (np. numer piętra, korytarz za szatnią, przy schodach ewakuacyjnych, obok biblioteki itp.)
- Liczba miejsc (ewentualnie też metraż sali)
- Typ sali** (sala dydaktyczna, pokój pracowniczy)
- Adres
- Współrzędne geograficzne
- Fotografia sali
- Wyposażenie sali (np. komputer, ekran/telewizor plazmowy, projektor/rzutnik ekranu, mikrofon, tablica biała/kredowa/interaktywna, wizualizer, nagłośnienie, pulpit sterujący, dvd, klimatyzacja, wzmacniacz mikrofonowy/uniwersalny, inne)
* w przypadku nowych przestrzeni, numery i nazwy ustalane są z Biurem Ewidencji Nieruchomości
** proszę zwrócić uwagę na kategorię – Typ sali, wszelkie zmiany charakteru sal np. z Sali dydaktycznej na Pokój pracowniczy, muszą być zgłoszone do BEN.
Przedmiotowe zgłoszenia nowych obiektów do bazy USOS, mają na celu wyeliminowanie potencjalnych błędów w bazie.
Zgłoszenia proszę przesyłać mailowo:
mgr Mateusz Matyjasek
e-mail: mateusz.matyjasek@adm.uw.edu.pl
tel. (22) 55 21 565